2010年8月11日星期三

你可以选择读或不读...我无所谓 :)

人点解会心情唔好?仲有,点解要心情唔好?

我唔明白点解有D人会无喇喇甘就心情唔好...流行?

我明有阵时人会情绪低落,间中都会Emo Emo 一下...

不过,Emo 几下就够架喇,真系唔使成日都好似全世界唔了解你甘...

喂大佬...日子都系要过架,唔通你Emo 时会有钱执?抑或系Emo 时魅力会增加?

虽然系生活上我地点会遇上D唔开心既事,但点解仲要记住佢咧?

点解唔可以开开心心甘过?难道有人同你讲 “ 开心D,人都会死快D ” ?

开心又过一日,唔开心又过一日...点解唔选择开心甘过咧?

不如我举个例子呀 ~

你今日俾老细闹过黎,你好唔开心,成日面黑黑甘...

老细见到系咪仲过火滚先?我系老细实会 “ 铲 ” 多你一获喇...

甘点解你唔惗下,如果闹完你当乜事都无发生过,笑笑下再继续做野...

老细见到可能都会下下火架,我系老细都会过黎同你笑一笑喇...

再举个简单D既 ~

你试下面黑黑甘同人借10蚊,睇下人地苏你冇?可能俾人鞅多两脚添啊你...

你再试下笑笑地甘同人借10蚊,我敢讲果条友实会借俾你,再请你饮茶又点话...

所以话,一个人开心D,做任何事都会顺好多架...

唔开心盏自己摞黎衰啧,搞到自己甘痛苦为乜wor,系咪? :)









仲有我发现样野既就系...

有阵时我唔明白,分左手点解唔可以做朋友?点解一定要搞到双方面佐佐?

其实好多问题原本就系甘简单,甘易解决,但好多人硬系要惗到好复杂先至安乐...?

而且唔肯接受同面对现实...




好多人都会讲:唔得咯,佢曾经hurt到我好伤咯,我点解仲要见个衰人啊?
(喂大佬 ~ 你敢讲净系得人hurt你啧,你冇份既...)

又或者甘讲:个贱人背住我搞三搞四,唔好俾我再见到佢,呢世都唔好!
(喂阿姐 ~ 不如插盲自己对眼,甘就真系唔使见喇...)

有D人会讲:我知我甘做大家都好辛苦,但我唔可以冇左佢...
(喂大佬 ~ 你都知道大家会好辛苦?我以为你唔知添...)

都会有人甘讲:我知我地已经分左手,但系睇到佢同XXX一齐,我真系接受唔到...
(喂阿姐 ~ 你都知道你地已经分左手?甘人家同边个关你咩事哦?)

经常听人讲:你真系甘狠心要分手唔俾机会我?好!我跪到你肯原谅我为止!
(喂大佬 ~ 人家都甘狠心咯,就算你跪到断啊都未必睬你喇...)

仲要系甘讲:你要分手系咪?好!我死俾你睇!
(喂阿姐 ~ 咪傻喇,你以为你甘做佢就真系会返黎你身边?可能人家当你系神经添啊...)




其实分左手,真系可以做到朋友,而系睇你肯不肯面对现实,肯不肯踏出果第一步...

就算旧情人对你几唔岩几唔着都好,个D都系好耐既事...

甘耐既事仲记住黎做咩咧?点解唔将D唔开心既事忘记左佢咧?

你话唔想再见到佢,甘你有无惗过,万一真系见到佢,你会点做?

你始终都系会有撞见佢既一日,倒不如面对现实,自动同人家say HI 好过喇...

起码可以证明俾人睇,你系够大方既...

有阵时人家都已经甘狠心咯,你再做几多野都系无用架...

最幼稚既就系玩自杀,自杀系世界上最愚蠢既事...

万一死左,真系冇人可怜你架,只会俾人讲你 “ 盎gui ” !

分左手,彼此都有自己既生活喇,人家做乜野真系唔关你事...

我地点解仲要死缠烂打甘烦住人家啧?点解要搞到自己神憎鬼厌wor?

其实都已经行到分手呢个地步咯,我地可以做既就系勇敢甘接受...

呢个世界冇话无冇边个生存唔到既,唔通冇左佢地球会停止转动?

傻既咩,日子都系要过架系咪?

见到旧情人同XXX一齐,我地真系做唔到D咩野...

我地可以做既就系好老土甘祝福佢地,再同自己讲我可以揾到比佢更好...

正所谓 ~ 旧的唔去,新既唔黎呀嘛 :)








其实我写呢篇野,冇话系讲紧边个...

纯属系个人既睇法啧...

睇完你觉得唔认同我睇法既话,sorry...大家既channel 唔岩...哈哈~

但如果你系认同既话,多谢你既认同...

得闲饮茶 :D


(8月11日 04.24am )

沒有留言:

發佈留言